irisboor.reismee.nl

Het is begonnen!

Jaaaaaa het is begonnen! Ik zit nu op het vliegveld in Taiwan en ben ongeveer op de helft. Man wat een reis! Eerst 12 uur vliegen naar Bangkok (vond ik vorig jaar al heel wat) daar overstappen en toen in 4 uur naar Tawain. Slapen heb ik niet veel kunnen doen, ik ben daar niet zo'n held in in het vliegtuig.. Dus heb hier op de luchthaven maar een heerlijk bankje uitgezocht (hotel was 100 dollar, als backpacker een beetje teveel van het goede!) Het is hier nu 17.06 en om 23.30 vlieg ik door naar mijn eindbestemming Brisbane! De laatste lange 9 uurtjes gaan dan in... De afgelopen weken waren vol... Vol met feestjes, knuffels, tot volgend jaartjes, familie bezoekjes, borreltjes en ga maar door. Heerlijk! Op de een na laatste dag nog van alles gekocht... Kwam erachter dat ik toch stiekem best wel wat dingen nodig had maar dus ook met gevolg dat mijn backpack heeeeeeeeel erg vol zit. Maar dan ook echt heeeeeel erg vol haha.. Dus maar hopen dat ik er geen hernia aan over houd. Was wel leuk ook weer op de luchthaven van Bangkok te zijn, je merkt gelijk dat alles weer bekend is en je loopt zo overal naartoe... Wilde stiekem wel even blijven, maar helaas, de reis gaat verder. Ondanks dat het een lange vlucht was is hij super verlopen, geen tot weinig turbelentie en had de luxe van een eigen tv schermpje waarop ik uiteraard films kon kijken, maar ook de route bijhouden en een potje tetris of solitare kon spelen! Hopen dat de laatste vlucht ook zo soepeltjes verloopt!

Xxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!