irisboor.reismee.nl

Nog 6 maand te gaan!

Hallo allemaal!

Gister heb ik mijn ticket geboekt! Spannend! Over ong 6 mnd is het zover..Ik heb er onwijs veel zin in! Sinds ik vorig jaar naar Thailand ben geweest heb ik wel ondervonden dat dit wel echt een passie is. Je ontdekt, leert, lacht en ziet zoveel! Alhoewel dit natuurlijk wel anders gaat worden. Ik zal in Australie ook aan de bak moeten.. Dus niet alleen maar vakantie vieren. Maar ook dat schijnt daar totaal geen straf te zijn! (Inside informatie medemogelijk gemaakt door Evelien Janson die ervarings deskundige is). Dus ook maar gelijk een camera aangeschaft, want ja.. Naar Australie zonder camera is natuurlijk geen optie. De planning is dat ik vlieg op Brisbane, en vanaf daar eigenlijk wel een beetje zie hoe het gaat lopen. Ik wil in ieder geval naar het Great barrier reef om een duikje te wagen! Aangezien ik nu mijn duik diploma's heb kan dit natuurlijk niet ontbreken.. Ook zou ik graag een surf cursus doen in de omgeving van Brisbane. Dit schijnt heel gaaf te zijn! Ik heb er veel mee bezig en slaap nog net niet met de Lonely planet ;-) Fantastisch boek overigens.. Had de 'bijbel' ook mee naar thailand vorig jaar en is onwijs handig! Heb ook maar vast een muziek collectie op mijn IPhone gezet zodat het daar niet aan leuke, vrolijke, zielige (voor als ik me niet zo fijn voel) muziek ontbreekt... Nu zometeen aan het werk. Mijn weekend zit erop. Dus terug naar de realiteit!

X

Reacties

Reacties

dirk

Geweldig Iris, gefeliciteerd met een nieuwe fase in je leven waar ne beperkingen van andere mensen achter je laat en jezelf gaat ontdekken.Je hebt voldoende denkbagage bii je maar laat dat thuis anders heb je steeds een referentiepunt wat ligt in het verleden.Beleef het heden en de toekomst en werk zo naar wat je toekomt.Ga alleen en sta niet toe dat er ook iemand aan je gaat hangen door met jou mee te gaan.Het is jouw ultieme en alleenrecht dit te doen. Ben hartstikke blij voor je. Howdy Snajkbajt:)

Ans

De tijd gaat snel, nog maar twee en halve maand...Wat een kans heb je jezelf gegund ! Geweldig. En na Australie is het nog niet afgelopen, je blijft een wereldreiziger, en de zeeen bevaren ! Ik ben trots op je. Pak het leven bij zijn strot en haal alles eruit wat erin zit ! alle liefs van mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!