irisboor.reismee.nl

Brisbane here I am!

Het is vandaag 5 november, en het is de tweede dag dat ik in Brisbane ben. Gister aangekomen en zo ongeveer de hele dag geslapen! Rond 12.00 's nachts werd ik wakker en heb nog even wat geskyped daarna toch maar weer het bed ingekropen.. De dames op mijn kamer sliepen al dus die vonden het denk ik niet zo leuk dat ik nog midden in de nacht in en uit liep! Haha... Lang leve de jetlag.. Helaas voor de dames. Nu ben ik in Worknholiday service point. Heb hier mijn gegevens van de bank gekregen en een australisch telefoon nummer. Ook de papierhandel mbt de belasting e.d. wordt hier geregeld! Helemaal top! Hier leuke mensen ontmoet waarmee ik geluched heb aan de Brisbane river... Vanavond hapje eten met elkaar!

Inmiddels de stad al behoorlijk leren kennen. Doe bijna alles te voet en zo zie je veel! Gek hoe snel je je ergens kan settelen... En in een stad rond loopt alsof je hem echt kent haha...Natuurljk is dat niet zo, maar zo voelt het stiekem wel! Vandaag ook veel info gekregen over de vele mooie dingen die hier te zien zijn, dus ga zeker nog verkassen! Waar naartoe en hoe en wat nog geen idee maar komt helemaal goed!

Xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!