irisboor.reismee.nl

Yamba

Oftewel Jeeeeembaaaa. Zoals ze het hier zeggen. Byron Bay was leuk, lekker uit geweest, dansen! Jeuh! Wat een goede dj was dat zeg... In een club aan het strand, kan slechter moet ik zeggen. Gister avond met de bus verder gereisd naar Yamba. Ook hier 5 stranden om uit te kiezen. Vandaag dacht ik ik ga even de stad verkennen en de stranden bekijken. Helaas een klein beetje verbrand toen ik een paar uur op het strand had gelegen..! Dus verder uit de zon gebleven. Morgen surf lessen en een Yamba tour. Een vd eigenaren hier genaamd Shane organiseerd dit, for only 10 bugs! haha... Dit kan je dus niet afslaan! Ik heb geboekt tot volgende week maandag.. Misschien op zoek naar werk hier, en als dat niet lukt gewoon weer een ander plan bedenken.

Cool

Nu zo even wat eten! Xxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

eef

Je klinkt fantastic lief!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!