irisboor.reismee.nl

Bellingen

Het strand in Yambawas heerlijk.. Surf lessen gehad en tour around the city. Oftewel ´´Shane´s 10 dollar tour´´ We hebben pelikanen gevoerd,van rotsen gesprongen, vissen gevoerd en vooral veeeel lol gehad. Hier 2 heren en 1 dame ontmoet.. De dame genaamdKathy (Duitsland) moest helaas de volgende dag vertrekken richting Brisbane maar de heren genaamd Chris(Amerika) en Daniel (Oostenrijk) gingen net als ik richting het zuiden.. Dus wij met ze'n 3en in de auto van Daniel op naar Bellingen. Wat fijn om in een auto te reizen! Je ziet zo veel meer dan in de bus... We zijn hier nu een paar dagen en hebben de omgevening al aardig verkend.Vanavond gaan we heeeel vervelend naar een wijn proeferij met live muziek, het leven is zo zwaar af en toe ;-) Vandaag een relax dagje gehad want het weer was/is vandaag niet zo fantastisch als we gewend zijn. Morgen start er weer een nieuw avontuur. Ik weet nu inmiddels wel dat het hier duus is en dat ik op mijn geld moet letten... Dus ga ik wooffen... Willing Workers On Organic Farms. Dit houd in dat je 4-6 uur p/dag werkt in ruil voor accomodatie en eten. Dus Daniel en Chris zetten mij morgen af bij de boederij hier zo'n 30 minuten vandaan. De plaats heet Valla Beach en is dus ook 10 min van het strand. Ben benieuwd hoe dit gaat zijn maar hoop hier 1 a 2 weken te kunnen blijven.. We zullen zien!

Hier in Bellingen is het prachtig... Veel bergen, bomen, valleien, groen.. Het voelt een beetje Thais aan, dus helemaal in mijn element. Ook zijn de gebouwen hier in een andere stijl gebouwd dan wat ik tot nu toe heb gezien, wat ouder en meer uitstraling. Tot nu toe 1 van de mooiste en relaxte plaatsjes waar ik geweest ben....

Volgende keer meer!

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

eef

Klinkt als of je steeds meer weet wat je wil!!! great! Ik hoop dat het woofen je bevalt!! enjoy! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!