irisboor.reismee.nl

Murwillumbah

Gister aangekomen in Murwillumbah! Een klein dorpje vlakbij Surfers paradise en Byron bay. Veel bergen en groen om me heen, heerlijk om hier te zijn. Zit in een van de kleinste hostels van YHA. Op het moment zijn er maar 5 mensen incl mezelf.. dat is wel wat anders dan in Brisbane, daar zaten er ong 600 in 1 hostel! Het is hier zelfs zo klein dat ik alleen maar in de plaatselijke bibliotheek kan internetten. Dat betekend dus dat ik me moet aanpassen aan de openingstijden vd bibliotheek.. En die komen helaas niet heel erg overeen met het tijdsverschil hahaha. Zit inmiddels in New South Wales, dat houd ook nog eens in dat ik 10 uur tijdsverschil heb ipv 9 uur! De bus reis was top. Je ziet het landschap veranderen en je krijgt een goed beeld van de omgeving. Ben langs Surfers paradise gereden. Echt verschrikkelijk haha. Alleen maar high buildings aan de kust. De zee daarintegen is prachtig maar daar is alles wel mee gezegd.

Zou graag wat meer foto's laten zien, maar aangezien de verbinding zo slecht is duurt het uploaden vd foto's eeeuuuwen. Dus jullie moeten het alleen maar even met mijn verhalen doen.

De eigenaar van het hostel heet Tassie en zijn dochter is een maand of 3 geleden verlamd geraakt, waardoor hij niet veel tijd heeft voor het hostel en veel tijd bij zijn dochter moet doorbrengen. Hij heeft mij gevraagd het hostel voor een tijdje te runnen. Voor 2-4 weken. In ruil voor gratis accomodatie. Weet nog niet precies of ik dit wel wil. Ik ga eerst maar eens de omgeving ontdekken, Maandag ga ik een hiking tocht maken op Mount Warning zo;n 10 km omhoog en dan weer 10 km omlaag.. Flinke tippel maar heb er zin in! Nu zo voor het eerst even echt chillen, namelijk aan het water! De zon schijnt heerlijk en het is behoorlijk warm. Ben blij dat ik Brisbane uit ben... Geeft me wat tijd en rust hier. Het plan is om hierna naar Nimbin te gaan, een soort hippie plaatsje wat erg bijzonder schijnt te zijn.. Daarna Byron bay en daarna zien we wel weer!

See you later alligator! Xxx

Reacties

Reacties

Mama

Wow, 20 km. hiking ! Stoer hoor! Zal aan je denken als ik in mijn bedje lig haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!