irisboor.reismee.nl

Nog 5 weken te gaan!

Goedemiddag!

Hier zit ik dan, met mijn packback op mijn rug. Vol geladen en al, een soort proefritje zeg maar haha... Mams moet hier hard om lachen. Ze vertelde dat ze vroeger als kind in de zomer nieuwe schaatsen kreeg en met deze mooie nieuwe exemplaren in de woonkamer ging zitten. Om het gevoel van het schaatsen al een beetje te krijgen. En dat is nu juist de reden dat ik met mijn volgeladen bakcpack om achter de computer zit te typen... En het voelt nu al goed :-)

Het is nu 24 september dus het duurt niet zo heel lang meer voordat ik ga vertrekken. Mijn paspoort is inmiddels vervangen, mijn reis verzekering geregeld en ook mijn visum is goed gekeurd! Niet dat ik hier enig probleem in had voorzien maar toch je bent altijd blij als je met dit papiertje het land in mag. Het datum van mijn afscheidsparty is inmiddels ook bekend; 20 oktober is het zover. Heb er nu al zin in. Ik realiseer me dat ik nu nog ruim een maand in Nederland ben maar ook dat voor ik het weet ik in het vliegtuig zit. YES. I feel like flying!

Xx

Reacties

Reacties

Evelien

G´day mate!! Klink fantastisch en herkenbaar!! You will fly like crazy coming year!! You will love it!

Ans

Haha, ja het is nu wel duidelijk hoor! Je lichaam is nog hier maar je hoofd is al in Australie. Lekker hoor, Ik denk dat ik ook maar ga als je weer terug bent :-)
Je kunt wel vast vooruit lopen, of liften..... dat scheelt weer een stukje vliegen en dan (vooruit, ik offer me wel op) draag ik je feestjurk wel af......ja, zoiets laat je toch niet in de kast hangen, toch ?

Dirk

CHANGE THE LIVE&LIVE THE CHANGE.

Henk Boor

He Iertje, nu is het aftellen begonnen..

We love you, en leven mee...

Hetty Jansen

Hey wijffie,ik wens je een hele mooie reis met veel mooie momenten en heel veel leuke dingen!!!
Ik zal je missen bij Schmidt Medica,kom gezond weer terug en ik blijf je volgen !!! Zet hem op !
groetjes Hetty

Eef

Nog 5, 5 dagen voordat je gaat, dat je kapt, dat je nokt
Strakjes heel relaxed fijn naar autralie en dan pas iedereen de groeten
Eens kijken, O we moeten nog 5, 5 dagen voordat je stopt, dat je kapt, dat je nokt
De klok die blijft maar tikken, dus we komen er wel, samen naar Schiphol....

Eef

wel zonder mij... maar anders klopt het liedje niet meer... (Carlo en Irene, telekids...)

Gerda

Lieve Iris. morgen is het zover. Ik wens je een prachtige tijd in Australië, geniet ervan !!
En reken maar dat wij met je mee reizen.

Vond het erg fijn dat je nog even tijd had voor een bezoekje in Ulft voor je vertrek.

En weet je meis, afscheid nemen is plaatst maken voor een welkom.

Heel veel liefs en een dikke knuf.......

mama

Op deze gedenkwaardige dag (5 november) ben ik weer dicht bij je. Goed te horen dat je al leuke contacten hebt opgedaan. Hoe smaakte de pizza :-) ? Wij waren vanavond in het Hof waar we ook samen hebben gegeten, je weet wel. Nog 1 nacht in het hostel en dan sta je echt op eigen benen. Zo spannend! Ik weet zeker dat je het fantastisch naar je zin gaat krijgen en verheug me op de volgende skype sessie. Dat blijft een wonder, mijn dochter aan de andere kant van de wereld met haar koppie gewoon op mijn telefoon! Ik ga nog echt gek worden met mijn Note. O ja wie wil zien hoe het toestel van Iris opsteeg: ga naar Facebook en kijk bij Ans Frelink. Kus van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!