irisboor.reismee.nl

Byron Bay

Gister avond aangekomen inn Byron Bay. En heb heeerlijk gegeten, wijntje gedronken met live muziek erbij en goed gezelschap. Je onmoet zo makkelijk mensen hier. Fijn is dat. Voordat ik gister hier naar toe ben gegaan heb ik Mount Warning beklommen! Wat een beproeving! Haha.. Behoorlijk heftige tocht. Van zo'n 5 uur. De heen weg was zwaar en warm en toen ik bijna bij de top was werd het te stijl.. Ik kon helaas niet verder. Wilde graag maar was echt niet te doen.. En dan met een rug zak bij je. Dus op de laatste 200 meter na het net niet gehaald. Jammer maar helaas. Ik heb tijdens mijn tocht ook 2 slangen gezien. De eerste was een kleine groene, behoorlijk ongevaarlijk... Maar de tweede was een grote zwarte! Whaa, die zijn minder gezellig! Haha. Die zijn ook giftig, dus toen ik eindelijk weer beneden was na 1,5 uur ongeveer.. (de terug weg gaat een stuk sneller) was ik blij dat ik het heel huids overleefd had! Maar prachtig uitzicht overal, dus al met al de moeite waard... Nu wel wat spierpijn maar je moet er wat voor over hebben..

Ook naar Nimbin geweest een klein hippie plaatsje, waar de regels love peace and happiness erg aanwezig zijn.. Vooral in de vorm van wiet haha.. Heel leuk om te zien voor een dag maar niet om voor langere tijd te blijven. Nu de omgeving hier maar eens verkennen,

See you later alligator! Xxx

Reacties

Reacties

Annelies

Wat heerlijk om te allemaal te lezen! Geweldige ervaringen maak je mee en het avontuur maak je zelf! Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!